poniedziałek, 18 lipca 2011

Recenzja tuszu L'oreal Telescopic Clean Definition

Witam wszystkich. Jestem tutaj aby pomóc wam w wyborze pewnych kosmetyków, poprzez recenzje jakie będę wystawiać na blogu. Recenzje będą dotyczyły zarówno kosmetyków pielęgnacyjnych jak i kolorowych. Mam nadzieję, że wam pomogę:)

Zapraszam wszystkich na moją pierwszą recenzję. 



Dziś opowiem o tuszu do rzęs: L'oreal Telescopic Clean Definition. Producent zapewnia 50% wydłużenie rzęs za jednym ruchem.
  


Moja opinia:

Tusz jest wygodny w użyciu, ma silikonową szczoteczkę co bardzo ułatwia rozdzielenie rzęs, wydłuża rzęsy, może nie jak zapewnia producent, że o 50%, ale jak dla mnie sprawuje się dobrze. Przez długi czas jest dobry do użytku. Nie kruszy się, nie potrzebuje poprawek w ciągu dnia. Podsumowując:

Rozdziela: Tak

Wydłuża: Tak

Pogrubia: Nie koniecznie

Kruszy się: Nie

Wydajny: Tak



Jak dla mnie 5+, gdyż nie potrzebuje pogrubienia rzęs, zależy mi na wydłużeniu i rozdzieleniu. Jednak nie 6, ponieważ trzeba się namęczyć żeby uzyskać ładny efekt, a jeżeli już o efekcie mowa to zobaczcie jak to wyszło:)
  



 

Mam nadzieję, że któraś z was skusi się na ten produkt. A może któraś z was już go używała? Napiszcie w komentarzach swoje opinie na temat tego tuszu. Pozdrawiam



                                                                                                                                     Juliette

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz